Bekijk onze nieuwe aanbiedingen.

Close
  • Klantenbeoordeling: 9,7
Hulp nodig? Bel 035 203 1380

Klantenservice

Verzendmethodes

Bekijk hier al onze verzendmethodes. U kunt kiezen uit diverse bezorgopties die aan uw wensen voldoen. Alle verzendmethodes zijn verzekerd voor uw gemoedsrust. Wij adviseren u om gebruik te maken van onze persoonlijke bezorgservice, die een 100% succesratio biedt. Deze service garandeert een veilige en betrouwbare levering, afgestemd op uw specifieke behoeften.
 

Persoonlijke bezorgservice

Onze persoonlijke bezorgservice biedt een 100% succesratio voor het afleveren van waardevolle zendingen. Onze chauffeurs zijn getraind om nauwkeurig en discreet te werk te gaan, en passen de bezorging aan op het bijzondere karakter van de producten.
 


Dag- of avondlevering

U heeft de keuze uit een daglevering of avondlevering. De avond voor de levering ontvangt u een verzendbevestiging met een track & trace code en een tijdvak van drie uur waarin het pakket zal worden geleverd. Deze bevestiging ontvangt u voor 02:00 uur ’s nachts.
 
Dagleveringen vinden plaats op dinsdag en vrijdag tussen 08:00 en 18:00 uur. Avondleveringen zijn op dezelfde dagen mogelijk tussen 18:00 en 21:30 uur.

Het afleverproces

Onze persoonlijke bezorgservice garandeert een veilige en discrete levering. Wat houdt dit in de praktijk in?
 
  • Onze bezorgservice rijdt met onopvallende, beveiligde voertuigen;
  • Levering vindt uitsluitend plaats op uw adres. Uw pakket wordt dus nooit in de container, tuin of bij de buren achtergelaten;
  • De bezorger overhandigt het pakket alleen wanneer de naam van de ontvanger en de laatste vier cijfers van het identiteitsbewijs zijn genoteerd;
  • U dient een handtekening te plaatsen voor ontvangst;
  • Een huisgenoot mag het pakket aannemen, waarbij het ID-bewijs van de huisgenoot wordt genoteerd. U hoeft dit niet van tevoren aan te geven.

Aflevermoment uitkiezen

Bij directe betaling via iDEAL en als de producten op voorraad zijn, kunt u een afleverdatum kiezen in onze online agenda. Voor niet-op voorraad producten ontvangt u een e-mail zodra de voorraad is toegekend, waarna u een aflever- of ophaalmoment kunt plannen.
 
Voor zendingen met PostNL en UPS zijn wij afhankelijk van externe bezorgdiensten. U ontvangt van ons een track & tracé code om uw bestelling te volgen. Het is echter niet mogelijk om via de online agenda een aflevermoment te kiezen. Wel kunt u aangeven dat uw bestelling pas vanaf een bepaalde datum mag worden verzonden.
 


Afwijkende levervoorwaarden voor bepaald regio's

Voor bepaalde regio's in Nederland gelden er afwijkende levervoorwaarden:

  • Groningen, Friesland, Drenthe: levering op dinsdag, postcodes 7700 t/m 7999 en 8300 t/m 9999
  • Limburg: levering op vrijdag, postcodes 6000 t/m 6499
  • Zeeland: levering eens per twee weken op dinsdag, postcodes 4300 t/m 4599
Houd er rekening mee dat wij geen leveringen doen op de Waddeneilanden met onze persoonlijke bezorgservice.

Privékoerier

The Silver Mountain biedt een exclusieve privékoeriersdienst aan voor leveringen binnen Nederland. Deze persoonlijke bezorgservice wordt uitgevoerd met een onopvallende auto en zorgt voor een discrete en veilige levering van uw bestelling.

Onze planner neemt contact met u op om een datum en tijdstip voor de levering af te stemmen. Bij aflevering dient u zich te legitimeren met een geldig identiteitsbewijs. U kunt ook de juistheid van de levering controleren aan de hand van de pakbon, waarna u gevraagd wordt een handtekening te zetten op het ontvangstformulier.
 


Uitgelicht

Onze privékoerier kan u desgewenst verder informeren over de geleverde producten. Geef dit van tevoren aan tijdens het afstemmen van de leverdatum, zodat wij voldoende tijd kunnen inplannen.

 
Deze service is beschikbaar voor leveringen binnen Nederland. Wij raden het gebruik van een privékoerier aan voor bestellingen met een waarde vanaf €20.000. De levering wordt speciaal afgestemd op uw adres. Indien u niet aanwezig bent op het afgesproken tijdstip, kunnen er extra kosten worden gerekend voor een volgende afleverpoging. Zorg er daarom voor dat u het pakket kunt ontvangen op het afgesproken moment.

PostNL servicepunt

Als u kiest voor levering via een PostNL-servicepunt, wordt uw pakket bezorgd bij het dichtstbijzijnde PostNL-servicepunt. Tijdens de check-out op onze website kunt u een servicepunt naar keuze selecteren. U heeft zeven dagen om uw pakket op te halen bij het gekozen servicepunt. Vergeet niet uw geldig legitimatiebewijs mee te nemen en een handtekening te zetten bij het ophalen van uw pakket.

UPS (Levering Europa)

Voor leveringen buiten Nederland, maar binnen Europa, gebruiken wij UPS. Buiten Europa kunnen wij helaas geen bestellingen leveren. Bij levering via UPS is een handtekening voor ontvangst verplicht, maar iemand anders op hetzelfde afleveradres mag het pakket ook in ontvangst nemen. UPS levert van maandag tot en met vrijdag. Indien u niet thuis bent, kan UPS uw pakket afgeven bij de buren, bij het dichtstbijzijnde servicepunt (indien beschikbaar), of een nieuwe afleverpoging doen op de volgende werkdag. 
 
Via UPS MyChoice kunt u uw levering aanpassen naar een moment of locatie naar wens. 

De gemiddelde levertijd is drie tot vijf werkdagen vanaf het moment dat het pakket ons magazijn verlaat. U ontvangt een track & tracé code om uw pakket te volgen.