• Klantenbeoordeling: 9,7
Hulp nodig? Bel 035 203 1380
Waar bent u naar op zoek?

Klantenservice

Pakket niet ontvangen

Als u uw pakket niet heeft ontvangen, hangt de oplossing af van de verzendmethode:
 

Persoonlijke bezorgservice

Als de aflevering niet is gelukt, informeert de bezorgservice ons dezelfde dag nog. Wij nemen contact met u op om een nieuwe aflevermogelijkheid te bespreken. Zorg ervoor dat u het pakket bij het eerste aflevermoment kunt ontvangen.
 

Privékoerier

Wanneer het niet is gelukt uw pakket af te leveren, informeert de privékoerier ons direct. Wij nemen contact met u op om de volgende mogelijkheden te bespreken. Bij een volgende afleverpoging kunnen er extra kosten in rekening worden gebracht als u niet aanwezig bent. Zorg ervoor dat u het pakket op het afgesproken moment kunt ontvangen.
 

PostNL

Door drukte kan de levering vertraging oplopen. Met een PostNL-account kunt u de status van uw pakket bijhouden. Zodra het pakket bij een servicepunt is afgeleverd, kunt u het ophalen wanneer het u uitkomt. Vergeet niet een geldig legitimatiebewijs mee te nemen.
 

UPS

als een bezorgpoging niet is gelukt, geeft de track & tracé code aan wat de volgende actie is. UPS kan nog één of twee afleverpogingen doen of het pakket naar een servicepunt brengen. U kunt het pakket dan ophalen op een moment dat voor u geschikt is.
 

Ophalen op afspraak

Als u een afspraak heeft en deze niet kunt nakomen of heeft gemist, horen wij dit graag zo snel mogelijk zodat we een nieuwe afspraak kunnen maken. Houd er rekening mee dat uw order van ons magazijn naar ons kantoor verplaatst moet worden en dat wij geen voorraad aanhouden op kantoor. Dit kan betekenen dat uw pakket om veiligheidsredenen teruggaat naar het magazijn, wat invloed kan hebben op het inplannen van een nieuw afhaalmoment.