• Klantenbeoordeling: 9,7
Hulp nodig? Bel 035 203 1380

Klantenservice

Bestelling niet gelukt, wijzigen of annuleren

Lukt het niet om een bestelling via onze website te plaatsen? Neem dan contact met ons op per e-mail of telefonisch. Wij kunnen dan uw bestelling opnemen en een bevestigingsmail sturen.

Betaling niet gelukt?

Dat kan liggen aan uw daglimiet. Sommige banken hanteren een daglimiet die u zelf kunt aanpassen. Een wachttijd van enkele uren is soms van toepassing, u kunt dit nagaan bij uw bank.

Bestelling wijzigen

U kunt uw factuur- en/of verzendadres wijzigen zolang uw bestelling nog niet is verwerkt. Het toevoegen van producten is soms mogelijk als de betaling nog niet gedaan is en is afhankelijk van de status van uw bestelling. Neem contact met ons op en vermeld duidelijk uw bestelnummer en wat u wilt wijzigen. 
 

Bestelbedrag verlagen

Het is niet mogelijk om het bestelbedrag te verlagen of het aantal producten te verminderen nadat de bestelling is geplaatst.

Bestelling annuleren

Annuleren is alleen mogelijk binnen 14 dagen voor accessoires en verpakkingsmaterialen.


Bestellingen met edelmetalen

Bij de aanschaf van edelmetaal is het herroepingsrecht niet van toepassing, omdat het om een koersgerelateerd product gaat. Dergelijke producten vallen niet onder het herroepingsrecht en kunnen daarom niet geannuleerd worden nadat ze zijn besteld.

 
Op het moment van bestellen wordt er een bindende overeenkomst gesloten en gaat u akkoord met de verplichting tot betaling, terwijl wij ons verplichten tot levering. Deze informatie is te vinden in onze algemene voorwaarden. Artikel 2 beschrijft hoe een aankoop tot stand komt, terwijl artikel 6.5 specifiek aangeeft dat het herroepingsrecht niet geldt voor aankopen gerelateerd aan marktfluctuaties.